DISFRUTANDO AL AIRE LIBRE

Alumnos de Piano

Alumnos de Guitarra

Grupos Musicales por Alumnos

Foto formacions

Dissabte 7 de juny a les 18h.

Avingura d’Antoni Maura

Palma de Mallorca

Escuela de Música Soldofá
El proyecto Soldofá pretende desarrollar y potenciar en sus alumnos nuevas habilidades, dar libertad a la imaginación, creatividad y expresión de las emociones. Un programa en el que el objetivo principal es que el alumno aprenda a tocar un instrumento con ilusión y descubra la música como un arte capaz de transmitir a los demás unos sentimientos que sólo pueden expresarse con música.
Para ello empezamos a trabajar con el alumno a partir de los 3 años con la actividad de “Música y Movimiento”, introduciéndoles en la música poco a poco y motivándoles para que descubran por sí mismos los conceptos básicos que le permitan disfrutar con lo que hacen y desear aprender a tocar un instrumento, potenciando sus habilidades para poder elegir qué instrumento aprender.

S’Hort del Rei
S’Hort del Rei va ser un jardí medieval situat fora de les muralles de l’Almudaina que es va mantenir fins el segle XIX, quan es va urbanitzar. A principis del segle XIV, en temps del rei Jaume II de Mallorca, va tenir la seva època de plenitud, hi havia plantats arbres fruiters, flors i vegetals.
També es criaven alguns animals. A la dècada de 1960, dins del pla de recuperació de l’entorn del palau de l’Almudaina, els edificis existents varen ser derruïts per fer uns jardins de gust historicista, projectats per l’arquitecte mallorquí Gabriel Alomar. Va combinar elements tradicionals del jardí mallorquí, com la pèrgola, amb altres d’inspiració andalusos, com l’albeca o els sortidors que recorden el Generalife. Aquest nou traçat té poc a veure amb el jardí medieval.